Dashboard | +Follow
♥ M I Z S | Q A W I N A L ♥


♥ Steamboat Steamboat ♥
Monday 13 August 2012 | 00:57 | 0 S:Saranghae Talking//
Assalamualaikum. (^_^) <senyum selebarnya>

Anak-anak muridku apa khabar?? Sekarang kan dah masuk bulan Ramadan. So aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN to you all. <sorry lambat wish> Erm, semoga Ramadan tahun ni akan menjadi tahun yang lebih baik dari tahun lepas. AMIN!! Okey~ Korang baju raya dah beli belum?? Kuih raya dah buat?? Rumah dah cat baru?? Banyak pulak aku tanya an. <kepoh betul aku ni> =P So abaikan k.

Erm, korang nak dengar satu cerita tak? <tanak? k bye> ,korang nak dengar ka xmau dengar ka, korang tetap kena dengar. <di dini aku yang berkuasa> =P okei okei okei. Hari tu <tak ingat bila> aku keluar bukak puasa dengan kengkawan sekelas aku. Yeay!! <tetiba ja>  =P , erm... Cakap ja sekelas, tapi dalam ramai-ramai tu an 8 orang ja pi. Takpa lah. Kira okey la jugak ada orang pi. Dari aku pi sorang-sorang canguk dekat cafe tu. LOL

Kami semua pi bukak puasa dekat Mai Cafe. Kami makan steamboat. Sedap boh. Satu periuk makan dua orang. Mau tak bengkak perut aku. Lepas tu nak jalan balik pon tak larat. Perut dah ke depan pusat pulak takda. Haha <adik aku cakap bila dia tengok aku telentang depan TV> Aku malas nak cerita panjang-panjang. Aku kan pendiam orangnya. LOL =P , so stop cakap and tengok gambar dekat bawah.






Okey tu sahaja. Aku comel kan? <totttt...> eii, Izzati, pen biru habis dakwat, tolong jangan buat aku meluat. =P . Bye. Ey sebelum tu, add twitter aku: Mizs Qawinal Izzati.


OLDER POST | NEWER POST