Dashboard | +Follow
♥ M I Z S | Q A W I N A L ♥


Pengantin Baru
Friday 13 January 2012 | 23:01 | 2 S:Saranghae Talking//
Assalamualaikum warah matullahiwaba rakatuh.

Minggu ni aku memang sibuk. Kerja sekolah banyak sangat. Homework Math la yang paling banyak. Tak larat dah kepala hotak aku nak pikir macam mana nak buat. Nombor dah penuh dah dalam kepala aku. Haish~

Tak kisah lah semua tu. Aku cuma na ucapan Selamat Bakal Penganti Baru dekat Kak Ana. Semoga Kak Ana jadi isteri yang baik. Kak Ana ni nak akad petang japgi. So aku ta taw nak pegi ke tak sebab adik beradik dia ramai yang balik nak pi tengok dia akad nikah. Aku ni bukannya malas nak pi. Tapi aku cuma segan dekat adik beradik dia tu. (Aku ni pon gatai jugak) Hahaha

Pada cuti sekolah yang lepas, Angah aku nikah dengan suami dia lah. Suami dia aku tengok ada macam muka Ken (Theedarej Wongpuapan) tapi bila aku tanya maksu aku, dia kata tak sama pon. Walaupon maksu aku kata muka suami Angah aku tak sama macam muka Ken, tapi bagi aku muka suami Angah tetap macam muka Ken.

JAdi aku nak wish Selamat Pengantin Baru. Semoga Angah berkekalan dengan suami Angah. Berbahagia selalu sampai nafas yang terakhir (Apa aku ni sampai dekat mati-mati ni) , Kalau ada masalah tu buat lah berbicang. Jangan main tarik-tarik rambut. Hahaha

Setelah selesai upecara akad nikah.





P/S: Muka suami angah aku tu macam muka Ken kan? Aku tak tipu. Aku tau la sebab aku peminat Ken nombor satu. Hahaha, sepupu aku ramai yang dah kawin. Aku bila pulak? =P 




OLDER POST | NEWER POST